lørdag 21. august 2010

Fam. Nilsen.

 

 

Her er fam. Nilsen. De har vært på snarvisitt her på bloggen før,
men er ikke blitt ordentlig presentert. Familien består av fem medlemmer.
Far, mor, storesøster, bror og bitte lille søster.
Alle har trykk-knapper på hender og føtter så man kan feste de sammen og henge dem opp.
Ståltråd i halene så man kan snurre og vri dem i den formen man vil ha. 


De bor hos en gøyal jente i Bergen og trives godt.
Hun liker blant annet å henge dem opp fra andre til første etg.
Ta de med på tur og bruke dem til sleng-tau.


HA EN FIN LØRDAG!
Klem Malu.

3 kommentarer:

  1. Så fiiiin familie! Kjempesøte! Likte spesielt mammans spenstige antrekk. Skulle ønske jeg kunne hekle sånn..

    SvarSlett
  2. De er bare så utrolige herlige og kule! Og supersmart med trykknapper på hender og føtter sånn at du kan feste de sammen og hvor du vil! Du er bare så fantastisk flink og kreativ! Imponert - igjen!

    Kunne godt tenke meg å vise bilder av de, og kanskje låne litt fra teksten din på bloggen din. Er det greit for deg?

    Og veslesnuppa er VELDIG lik på mammaen sin. Hadde vært kjekt å møte deg igjen forresten - hvis du har lyst:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så fin familie! Jeg er 'inne i en amigurumi-periode' akkurat nå:D Men disse var jo bare så mye kulere! Personlighet har de og!

    Jeg klikket meg videre fra Barbros blogg:) Og her som der blomstrer kreativiteten som bare det! Tusen takk for inspirasjon:)

    kristin

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.