tirsdag 21. desember 2010

Under Mistelteinen.




Tusen takk for alle hyggelige tilbake meldinger jeg har fått av dere i år :o)
De varmer og inspirerer noe enormt :o)
Vi har vært syke her store som små.
Lille Milu tok med seg omgangsyke hjem fra barnehagen,
så jeg har dessverre ikke fått vært rundt til alle i det siste.
Har løpt mellom sengen, vaskemaskinen og tørkesnora.
Ønsker dere med denne lille kline historien:
En riktig god Jul og godt nytt år! :o)

Er tilbake etter nyttår.
Kos dere masse!
Klem Malu :o) 

18 kommentarer:

  1. Herlig polkagris & kavaler :D!
    ♥God Jul & Godt Nyttår!

    SvarSlett
  2. Uff, omgangssyke er noe dritt. Bokstavelig talt.
    Håper dere er friske og raske igjen snart.

    Fantastiske heklekreasjoner. Det inspirerer.

    Hilsen Sol

    SvarSlett
  3. Mister Cornac is at the post office.
    He's taking his plane tonight I think.

    SvarSlett
  4. Smiler og smiler for en deilig bildeserie du har laget, jeg elsker å se slike ting!
    Jeg ønsker deg og dine god bedring, så dumt å bli syk sånn rett før jul.¨klem

    SvarSlett
  5. Fantastisk! Et skikkelig godt klinetak på Frosken der. Forstår godt at Grisefrøken måtte dåne litt;-))

    Masse fint her hos deg!

    Ha en riktig god og spyfri jul;-))

    SvarSlett
  6. Se der ja. Riktig i julestemning disse to. Og vet du, jeg tror halve Norge ligger syke jeg. Det er overalt. Forkjølelse og omgangssyke. Håper alle blir bra til jul. Klem :O)

    SvarSlett
  7. Hihi! Fantastiske klinebilder! Ble noe hett ser det ut som...
    Håper dere alle er bedre nå og kan nyte juletida!
    God jul!

    SvarSlett
  8. Every one of those photos had me laughing! Love the lady pig at the end! You're too clever.

    Happy Christmas to you!

    SvarSlett
  9. Benedicte fra Skolelyst ønsker deg en riktig god jul. Setter pris på at du følger Skolelyst:-)

    SvarSlett
  10. hihihi.... Le big kiss....

    I wish you a biautiful Christmas at you and family...
    Bises,
    Flo

    SvarSlett
  11. Å så herlig og morsomt, du klarer virkelig å skape personligheter her inne:)
    Bra dere er blitt friske igjen til jul da..
    Ønsker alle i Malu en superfin jul!
    Hyggelig å bli kjent;)
    Klem Sigfrid

    SvarSlett
  12. Eg vil ynskje deg og dine ei velsigna jolehelg frå oss her inne i Modalen.
    Klem!

    SvarSlett
  13. Herlig! Så ble det litt klining!

    Ville bare ønske deg og dine ei fredelig jul Malu!
    Tusen takk for fine bilder og inspirerende innlegg! Håper det blir mange fler:) Og tusen takk for alle koselige kommentarer inne hos meg:)

    gode klemmer:)

    SvarSlett
  14. Å så herlig! Sånn gjør ettråingen vår med mailegjulenissene, de susser og susser med høy smaskelyd, riktig så sjarmerende :) For noen herlige typer du har laget! Fortsatt god romjul!

    SvarSlett
  15. Herlig herlig:)Ønsker deg også et godt nyttår:)klem

    SvarSlett
  16. For et fantastisk univers du har her inne!!
    Takk for at du ville følge meg, slik at jeg fant deg.

    Ønsker deg et spennende og kreativt nytt år!!

    : ) fra gunn

    SvarSlett
  17. Hei, hei Malu! Endelig kan jeg si hei; trodde dette var en sånn 'ingen kommentarer-takk-blogg', som jo forsåvidt er forståelig. Selv har jeg allerede én blogg på samvittigheten - det er godt å starte på ny.
    Kreativt nytt år! Lilli

    SvarSlett
  18. Ha ha, herlig!! Alstå, ikke det med omgangssyken , det er jo noe dritt, men de bildene!
    Ha et riktig godt nytt år - gleder meg til å følge deg videre i 2011!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.