tirsdag 3. april 2012

God påske!





Vi skal på hytte tur i påsken.
Har derfor lagd litt pynt som vi kan ta med oss.
Milu ble veldig begeistret for tevarmeren, 
så den får hun til dukkekjøkkenet sitt etter påske.
I påsken får den stå på frokostbordet og muntre oss opp.
Kyllingene under har jeg pimpet på photoshop.
De skal klippes ut og henges opp på snor med små klyper, som et girlander.
Nå gleder vi oss ti å komme av gårde tross værvarslet om regn og sur vind.




 En riktig god påske til dere alle!




15 kommentarer:

  1. Alt du lager blir spesielt vakkert.
    Ellen :)

    SvarSlett
  2. Herlighet, så nydelig!
    Og så utrolig kreativt!
    Jeg er målløs...

    Ha en riktig god påske!

    Klem

    SvarSlett
  3. Veru cute idea for Easter !
    Happy Easter to you !
    Anna

    SvarSlett
  4. så flott tevarmer. God Påske til deg og dine

    SvarSlett
  5. Så søt tevarmer. Tilogmed JEG fikk lyst på te nå :0)

    SvarSlett
  6. Herlig tevarmer! Ha ei riktig fin påske!

    SvarSlett
  7. Så skjønn tevarmar! Reine kunstverket:)
    God påske!

    SvarSlett
  8. Fineste tevarmeren!
    Elsker innleggene dine!
    - og så koppene da... sukk..;)
    klemklem:)

    SvarSlett
  9. Cuteness overload :)
    Helt nydelig, ikke rart Milu ble begeistret!

    SvarSlett
  10. Buonissime feste a te!
    Magnifica scalda teiera, complimenti!

    SvarSlett
  11. Hvor er den tevarmer dog fantastiske. Det er et stort arbejde, du har gjort der og så fremkalder den, som dine ting altid gør, et kæmpe smil. Det gøre påskekyllingerne også.

    Jeg håber, vejret har været med jer i påsken!

    Knus Rikke

    SvarSlett
  12. Det er så bra det du lager, jeg har nesten problemer med å legge igjen kommentar!! Fantastisk!! :) (Og det er ikke t dekkende ord...)

    Håper du og dine nyter siste rest av påsken :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Og her går jeg rundt og drømmer om å lage en fantastisk tekannekreasjon og så dukker det plutselig (og selvsagt) opp en her inne som jeg aldri i min villeste fantasi hadde klart å drømme opp! Helt vidunderlig (som vanlig)! Du er en ekte kunstner med garn og heklekrok;-)))

      Håper dere har hatt en deilig påske.

      Slett
  13. Og plutselig dukket det opp et kommentarskjema her inne hos deg slik at jeg ikke lenger trenger å invadere andre bloggeres kommentarer....

    Du vet jo at jeg er fan av alt du lager, og jeg må nesten slenge meg på kjære Eples kommentar og stemme i at det ikke finnes ord som dekker begeistringen jeg kjenner over de fantastiske kreasjonene dine!

    Gleder meg til neste avduking!

    SvarSlett
  14. This is gorgeous! How wonderful, the cutest thing :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.