mandag 12. november 2012

Verdens søteste juletre!





Super flinke Barbro skal ha julemarked i den utrolige koselige systuen sin.
Ble kjempe glad da hun spurte om jeg hadde lyst til å lage noe.
Disse blide stjernene er veldig enkle å lage.
Jeg har heklet sammen to stjerner av hekleoppskriften min på ønskestjerner.
Sydd blide fjes på og fylt de med fiberfilt.
Milu stilte sporty opp som juletre og søtere juletre har jeg ikke sett.
 (Kanskje vi ikke trenger å kjøpe tre i år)

Ønsker alle en god kveld!

 
 

12 kommentarer:

  1. Åå, så fine!! Supersøte!
    De blir nok en suksess på julemarkedet:-)
    Visste det var lurt å spørre deg:-)

    Søte Milu er vel 100 ganger flottere enn dansk edelgran...

    Gleder meg til å se resten du har laget!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempesøtt juletre! Og søte julestjerner! Legg ut på epla!

    SvarSlett
  3. Big star with little stars !
    Hug
    Anna

    SvarSlett
  4. Utrolig sjarmerende julestjerner! Ikke mindre sjarmerende på det flotte juletreet :)

    SvarSlett
  5. Kjempesøtt juletre - og supersøte stjerner :) Alle smilande og glade :)
    Heldige den som får kloa i Maluba-stjerner! :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  6. Lindo, lindo, lindo, parabéns pelo trabalho!

    SvarSlett
  7. is there a pattern for these stars you might share, please?

    SvarSlett
    Svar
    1. I have made a pattern in norwegian;
      http://malu-maluba.blogspot.no/p/hekleoppskrift-pa-stjerner.html
      Hop it will be helpful.
      :o)

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord.